MOBILVERSION
Aalborg Universitet
For Aalborg Universitet har vi produceret en video, der skal fortælle om deres nye uddannelse Bæredygtig Energiteknik. Filmen skal promovere uddannelsen overfor fremtidige studerende og sætte fokus på nogle af de centrale aspekter, som uddannelsen kan tilbyde studerende.
Branding,Reklamer
Telesikring & Vestjysk Bilhus
Sammen med Telesikring har vi produceret en video med et anderledes take på en testimonial-film. Vi satte Vestjysk Bilhus i centrum af fortællingen med fokus på, hvorfor sikkerhed og sikring er vigtigt for dem. Det er der kommet denne case-video ud af. Videoen er redigeret i en række forskellige formater tilpasset Telesikrings sociale medier.
Branding,Portrætter,Reklamer
Rybners
Der er mangel på erhvervsuddannede i Danmark. Derfor bestilte Rybners FORMAT til at udføre en række videoproduktioner med fokus på forskellige unge mennesker, der havde taget både en gymnasie og erhvervsuddannelse. Mød den gymnasieuddannede elektriker Simon i videoen her.
Branding,Portrætter,Reklamer
Esbjerg Kommune / Ordblindhed
Fra Esbjerg Kommune fik vi til opgave at producere 4 film omkring ordblindhed – med udgangspunkt i ordblinde børn og unges egne oplevelser og forklaringer. Vi præsenterede en række fagpersoners udtalelser for de ordblinde og filmede deres reaktioner. Videoerne skal skabe forståelse og indsigt ind i, hvad det vil sige at være ordblind.
Portrætter
Telesikring rekrutteringsfilm 1 af 2
Til Telesikring har vi produceret to forskellige film, der har til formål at skabe og fortælle om den kultur, man som medarbejder hos Telesikring kan blive en del af. Samtidig er det også vigtigt at videoerne viser, hvilke konkrete arbejdsopgaver man arbejder som medarbejder hos Telesikring. Videoerne bruges aktivt som en del af Telesikrings’ rekrutteringsarbejde og som som del af den overordnede employeer branding- strategi.
Branding,Portrætter,Reklamer
Telesikring rekrutteringsfilm 2 af 2
Til Telesikring har vi produceret to forskellige film, der har til formål at skabe og fortælle om den kultur, man som medarbejder hos Telesikring kan blive en del af. Samtidig er det også vigtigt at videoerne viser, hvilke konkrete arbejdsopgaver man arbejder som medarbejder hos Telesikring. Videoerne bruges aktivt som en del af Telesikrings’ rekrutteringsarbejde og som som del af den overordnede employeer branding- strategi.
Branding,Portrætter,Reklamer
Sature – Strength of Nature
Sature er en innovativ og ambitiøs virksomhed, der har udviklet et hidtil uset produkt fra træmodificering. Med en banebrydende teknologi og et tydeligt og bæredygtigt formål, har vi udviklet manuskript, storyboard og videoproduktionen for Sature brandfilm. En film, der på kort tid fortæller om Satures mission og eksistensberettigelse i en verden, der har brug for bæredygtig innovation.
Branding,Business,Reklamer,Produktfilm
Mad fra Havet til Milliarder
For Fiskeri- og Søfartsmuseet har vi produceret 6 video- og film-kapitler, der afdækker forskellige aspekter af dansk fiskeri - og dets muligheder for at bidrage til grønne omstilling. Videoerne bruges til undervisnings- og oplysningsbrug i folkeskolen. Foruden at blive vist i undervisningssammenhænge bruges videoerne også i Fiskeri- og Søfartsmuseets egen udstilling.
Portrætter,Reportager
GenIn x Polytech
GenIn faciliterer bæredigtigheds-samarbejde mellem folkeskole- samt gymnasieelever og virksomheder. Vi producerede en film i forbindelse med elevernes pitch dag på Rybners. Videoens formål var at fortælle om stemningen på dagen, samt markedsføre GenIn og Polytechs arbejde med innovation og bæredygtighed.
Event
Rybners - #MitRybners
Ét af danmarks største ungdomsuddannelsesinstitutioner, Rybnes, ønskede produktionen af i alt 6 film, der kan give kommende elever et indblik i, hvordan det er at være elev på én uddannelsesinstitutionens studieretninger. Vi har udarbejdet manuskript, udført interviews og produceret videoerne fra ende til anden.
Branding,Portrætter,Reklamer
Workpoint
WorkPoints vigtigste eksistensberettigelse er at forbedre brugernes arbejdsliv og tage virksomheder og organisationer med på en digital rejse. Gennem indgående kendskab, dialog og et analytisk forarbejde udarbejdede vi WorkPoints essentielle purpose og grundlæggende value propisitions. Vi har stået for udarbejdelse af copywrite, manuskript og hele produktionen bag denne og andre film for WorkPoint.
Branding,Business
Vestfrost
Vi har hjulpet Vestfrost med at fortælle resten af verden, hvem de er, og ikke mindst: Hvad de står for. Sammen med Vestfrost har vi fundet frem til, hvad der var essentielt at kommunikere, og hvordan vi ønskede at positionere Vestfrost gennem storytelling og levende billeder. Vi har skrevet manuskriptet og selvfølgelig stået for hele produktionen af film – fra optagelser til færdig levering.
Branding,Business
Esbjerg Realskole
For Esbjerg Realskoles har vi produceret en video, der skulle sætte fokus på, hvordan man kan bruge 10. klasse som et afsæt til sin ungdomsuddannelse, og samtidig skulle vi fortælle om miljøet og kulturen i 10. klasserne. Derfor valgte vi at interview en tidligere elev samt to aktuelle elever på skolen, og supplere med optagelser af eleverne i faglige og sociale situationer.
Branding
Aalborg Universitet – The Future of Drone Technology
Vi har hjulpet Aalborg Universitet med at give studerende og virksomheder et indblik i, hvilke teknologier, man arbejder med på ét af verdens bedste universiteter. Aalborg Universitet havde brug for nogle videoer, der kunne fortælle om den værdi, der er i at samarbejde på tværs af universitet og virksomhed. Det er der blandt andet kommet denne video ud af!
Branding,Portrætter
Trifork Hackaton Event
Som led i software-virksomheden Trifoks rekrutteringsstrategi ønsker Trifork at fortælle omverdenen om de rammer, de tilbyder medarbejdere. Således fandt vi kameraet frem, foretog et par interviews og filmede den stemning, der opstod, da Trifork inviterede medarbejdere til Hackaton-weekend.
Branding,Event
Esbjerg Kommune Idrætspris
I forbindelse med Esbjerg Kommunes Idrætspris 2020 producerede vi en række film, der kunne fortælle historierne om nogle af Esbjerg Kommunes dygtigste og mest passionerede idrætsudøvere. Vi valgte en personlig og ærlig fortællerstil med en dokumentarisk udtryk for at lade den menneskelige side skinne igennem. Se videoen om årets idrætstalens, svømmeren Astris, her!
Portrætter
SellmerDiers Sædbank
I forbindelse med relancering af ny hjemmeside, havde SellmerDiers brug for en film, der kunne sætte rammen om mødet mellem besøgende på hjemmesiden og sædbanken selv. Vores mål var at skabe en film, der signalerer tryghed, troværdighed og sikkerhed. Vi har ligeledes klippet en række kortere film til annoncerings-brug på YouTube.
Branding,Portrætter,Reklamer
Aalborg Universitet Esbjerg, strømningsmekanik
Vi besluttede os sammen med Aalborg Universitet Esbjergs os for at producere en række korte film, der fortæller om, hvilke type mennesker, du kan møde, når du begynder på AAUE. Her fortæller vi historien om ét af universitets dygtige studerende, Rasmus. Vi har koblet historierne op med et fagligt fokus for at signalere, at høj faglighed blandt studerende er et varemærke på AAUE.
Branding,Portrætter,Reklamer
Letbek A/S
Letbek har en ambitiøs plan, der handler om at positionere sig blandt én af de mest bæredygtige aktører i plast-industrien. Og det kræver ambitiøs storytelling. Derfor producerede vi en række mini-dokumentarer, der viser Letbeks arbejde med bæredygtighed i et 360-graders perspektiv.
Branding,Reportager
WORKPOINT + AARSLEF CASE-FILM
WorkPoint leverer it-løsninger til ét af Danmarks største entreprenør-virksomheder, Aarslef. Dén fortælling kaldte på en videoproduktion. Derfor har vi sammen med WorkPoint fortalt historien om, hvordan WorkPoint hjælper og skaber værdi for Aarslef. Målet med videoen er at skabe en fortælling, der kan bruges til at markedsføre og verificere WorkPoints egenskaber og kvaliteter overfor andre virksomheder.
Business,Portrætter,Produktfilm
SMV FOOD INNOVATION
I forbindelse med Erhvervshus Syddanmarks SMV-program SMV Food Innovation, blev vi blandt en række tilbudsgivere udvalgt til at producere 6 videoer, der kunne dokumentere og fortælle om, hvad de deltagerende virksomheder havde fået ud af at samarbejde med Erhvervshuset. Vi ønskede at gøre hver videoproduktion sit eget udtryk, samtidig med, at samtlige film havde en sammenhængende genkendelighed. Herved lod vi de forskellige virksomheder og personligheder skinne igennem.
Branding,Business,Portrætter,Produktfilm
E.1 Visions-film
I Esbjerg arbejder man med et banebrydende og nytænkende uddannelseskoncept ved navn E.1. Et ambitiøst projekt med store ambitioner. Vi blev valgt til at bidrage til fortællingen af konceptet og producere denne visions-film, der på kort tid skal belyse og berette om de centrale aspekter ved E.1- konceptet. I den forbindelse interviewede vi interessante personligheder som Bjarke Ingels og Morten Albæk. Det ultimative mål med filmproduktionen var at producere en film, der skabe opbakning og entusiasme omkring på projektet blandt brugere, civil-befolkning og relevante stakeholders.
Branding,Business
INGENIØR’NE JUBILÆUMS-FILM
I forbindelse med Ingeniør’nes 50-års jubilæum producerede vi en film, der havde for øje at fortælle om virksomhedens historie og oprindelse, samtidig med, at have fokus på det nuværende DNA, og den fremtid, virksomheden går ind i. Vi ville sikre os, at vi producerede en video, der kunne bruges både i forbindelse med det konkrete jubilæum, men også fungere som en generel profilfilm for Ingeniør’ne.
Branding,Portrætter
J.A.K WORKWEAR
For J.A.K Workwear har vi produceret en reklame, der afspilles på Viaplay i forbindelse med Formel1. Vores opgave var at producere en reklamevideo, der på 10 sekunder kan skabe blikfang og kendskab til JAK- brandet. Ved siden af 10-sekunders reklamen producerede vi yderligere en række kortere 5-sekunders animations-spots med fokus på specifikke produkter.
Branding,Reklamer
Vores mål
Jeres vision
Vi tror, at de gode fortællinger skaber stærke brands, og det er vores fornemmeste opgave at levere et helstøbt produkt – fra idé til eksekvering.
Kendskab til kundens værdier, kultur og målsætning er helt afgørende. Her fra udspringer det videre arbejde. Vil man fange essensen af kundens ønsker, skal man kende den.
Vi går ikke i gang, før visionerne er tydelige og målsætningen er klarlagt. Vi er med hele vejen fra konceptudvikling til eksekvering. Vi starter med at spørge: “Hvad ønsker vi at opnå?”